Меню
Час роботи
Час роботи магазину:
  • Пн-Сб - 09:00 - 19:00
  • Вс - 09:00 - 16:00

Оплата та доставка

Як сплатити товар

При оформленні замовлення вибирайте той спосіб оплати, що найбільш зручний та вигідний для вас. Текст нижче допоможе розібратись у наших умовах.

1. Оплата готівкою

Перший варіант:

Ви сплачуєте за товар після його отримання та огляду на відділенні Нової пошти. Послуга платна, але діє у всіх регіонах України. Вартість визначає пошта, зазвичай, це 20 грн. + 2% від суми замовлення.

2. Переклад на карту

Якщо ви нам довіряєте, переведіть гроші на банківську картку нашого магазину. Це дешевше після накладеного платежу і зручніше: оплачуйте будинки за допомогою онлайн-банкінгу, у найближчому терміналі або в касі банку.

За переказ банк вимагає комісію: 2 грн. + 0.5 % від суми замовлення.

3. Онлайн-платежі

Завдяки веб-інтерфейсу wayforpay від ПриватБанку, власники карток VISA та Mastercard можуть купувати товари не виходячи з дому.

Під час оформлення замовлення виберіть пункт «оплата онлайн». Сайт автоматично перенаправить вас до платіжної форми wayforpay для внесення даних картки та підтвердження оплати за допомогою одноразового пароля, що прийде у смс-повідомленні. Функціонал онлайн оплати доступний тільки на товари, які є в наявності та позначені відповідною позначкою на сайті.

4. Безготівковий розрахунок

Для підприємців та юридичних осіб ми пропонуємо оплату за безготівковим розрахунком. Оформіть замовлення на сайті і менеджер надішле на вашу електронну адресу рахунок-фактуру для оплати в будь-якому банку. Після того, як гроші надійдуть на рахунок магазину, ми надішлемо замовлення та документи.

Передплата та інша важлива інформація

Мінімальна сума для оформлення покупки – 300 грн. Замовлення вартістю до 500 грн. ми продаємо за повною передоплатою.

Також, потрібно внести передоплату у розмірі 10% вартості якщо товар важить більше 25 кг. або спеціально вам замовляється у постачальника.

Після оформлення зв'яжеться з вами наш менеджер. Він підтвердить покупку, уточнить дані та погодить доставку. А після надішле реквізити для оплати і триматиме вас в курсі виконання замовлення.

Пам'ятайте, що всі платежі відбуваються лише у гривні. Тарифи на адресну доставку та післяплату визначає компанія Нова Пошта.

Якщо ви замовляєте товар на замовлення, для фіксування його ціни потрібно внести передоплату 10%, інакше ціна товару може змінюватися.

Як отримати товар

Ми пропонуємо різні варіанти доставки вашого замовлення. У цьому тексті ми постаралися відповісти на всі важливі питання, але, якщо залишилися сумніви, звертайтеся.

1. Адреса доставки Нової пошти

Якщо ви мешкаєте у Києві, Львові, Одесі, Дніпрі чи Харкові, ми зможемо оформити доставку за адресою.

Кур'єр заздалегідь зв'яжеться з вами і привезе замовлення до під'їзду, офісу або воріт будинку. Він також допоможе підняти все на поверх, але це додаткова платна послуга.

Кур'єр Нової пошти приймає післяплати. Він зачекає, поки ви перевірите замовлення та прийме від вас готівкову оплату. Але не більше ніж 14 000 грн. – це обмеження Нової пошти.

Термін адресної доставки в середньому 1-3 дні, якщо товар є у наявності.

Ціну адресної доставки визначить Нова пошта, але це завжди дорожче за доставку на відділення.

2. Доставка на відділення Нової пошти

Це найнадійніший спосіб отримати ваше замовлення у будь-якій точці України: доставка діє у 28 000 населених пунктів, крім окупованих територій.

Вибираючи відділення, думайте не тільки про найближче розташування але і його тип. Наприклад, міні-відділення доставляють посилки вагою менше 10 кг. На поштове – не більше 30 кг. І лише вантажне приймає посилки вагою від 30 кг. до 1 т.

Термін зберігання у відділенні – 5 днів. Згідно з договором між нашими компаніями, якщо ви не заберете посилку, через 5 днів вона автоматично відправляється назад до нас на склад.

Якщо ви розумієте, що не вкладетеся в термін - повідомте нам, ми продовжимо термін зберігання.

Термін доставки на відділення 1-3 дні для замовлень у наявності.

Ціна залежить від габаритів та вартості товару, кількості місць та додаткових послуг. Приблизну картину дозволить побачити калькулятор Нової пошти чи менеджери цієї компанії, але вони не гарантують повну точність.

Уважно перевіряйте товар при отриманні

Ми працюємо лише з Новою поштою. На відміну від інших транспортних компаній вона дозволяє застрахувати відправлення на повну вартість. Тому якщо з вашим товаром щось трапиться під час транспортування, пошта компенсує збитки.

Запам'ятайте, перш ніж піти з відділення або відпустити кур'єра, потрібно перевірити цілісність та комплектацію замовлення.

Помітили пошкодження упаковки або вмісту – відмовляйтеся приймати його,

вимагайте бланк «Акт прийому-передачі» та докладно опишіть дефекти. Після дзвоніть нам, ми допоможемо розібратися в ситуації.

Якщо ви не оформите претензію, ми не зможемо компенсувати збитки. Забираючи товар з відділення або рук кур'єра, ви даєте юридичну згоду на те, що не маєте претензій до роботи Нової пошти.

З моменту відвантаження вашого замовлення Нова пошта відповідає за його цілісність, терміни та ціну доставки.